نوشته شده توسط : شب بارانی

همیشه میگن وقتی صاحبخونه آماده باشه مهمون از راه میرسه . برای آماده کردن خودت من چند تا پیشنهاد  دارم:

1: وسایل شخصی خودتو کامل کن مثل، کیف پول، آینه، عطر و از این جور چیزا

2: سعی کن لباسات همیشه مرتب و تمیز باشن هیچ وقت جورابات سوراخ نباشن حتی وقتی که میدونی اونارو در نمیاری (روی اعتماد به نفس خیلی تاثیر میذاره) منظودم از مرتب بودن لباسات این نیست که بری لباسای نو  بخری و کلی ولخرجی کنی! منظورم اینه که اونا رو مرتب نگه دار. همیشه اتو شده باشن،اگه خاکی شدن سریع تمیزشون کن،اگه بو گرفتن زود بشورشون و...

3:هر هفته حد اقل دوبار برو حمام. تمیزی و خوشبو بودن هم اعتماد به نفستو بالا میبره هم محبوبیتتو بین دیگران و جامعه زیاد میکنه.

4:اگه تیپتو دوست نداری یا اینکه مثلا فکر میکنی که عشقت از تیپت خوشش نمیاد سعی کن با ا میدواری درستش کنی. حتما نباید کلی پول بدی و کلاس ورزش بری، البته اگه بری که خیلی خوبه ولی اگه هم که نتونستی بری حتما یه جوری ورزش کن(پارک جای خونه،خود خونه و ...)آب بیشتر بخور واسه پوستتم خوبه،پس حواست به تیپتم یه جورایی باشه.

توجه" یادت باشه که همیشه باید این اصول رو رعایت کنی نه اینکه یه مدت عمل کنی و بعدش ول کنی! حتی اگه به عشقت رسیدی بازم ادامه بده.اون موقع تازه بیشتر باید این کارارو انجام بدی.

5:میدونم توی  عشق پوست خیلی مهم نیست ولی بالاخره تاثیر داره،اگه پوستت جوش داره و میدونی که با بعضی از کارای کوچیک میشه که بهترش کردپس معطل نکن و درستش کن. اگه میری دکتر که عالیه اگه هم نه حتما هر روز صورتتو دو بار با صابون بشور.هم دخترا هم پسرا.آب زیاد بخور،روزی هشت لیوان، چیزایی که میدونی پوستتو بر میکنن نخور. مثل:ساندیچ و ... میتونی از ماسک ماست هم استفاده کنی هم کم خرجه هم تاثیر گذاره.

اگه پوست خشکی داری مخصوصا در مورد آقایان حتما از یک مرطوب کننده استفاده کن. باید دستات همیشه خوشایند باشن تا وقتی عشقت میخواد دستاتو بگیره خوشش بیاد نه اینکه از بس که خشکه زود بخواد ولش کنه،موهای توی گوش و بینی هم که باید به کلی نابود بشن. و چیزای دیگه که خودتون هم خوب میدونین...

                     موفق باشین                                     fill good




:: بازدید از این مطلب : 767
|
امتیاز مطلب : 174
|
تعداد امتیازدهندگان : 48
|
مجموع امتیاز : 48
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: